Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2014, 14:05   #162
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
haha, I couldn't agree more! maar het is het verhaal van de blowers, hé. Ik citeerde maar wat ik lees op dit forum. het strafste was nog een blower die vond dat als cannabis verboden was, ook cafeïne verboden moest worden.
Er zijn zoveel meningen als er konten zijn..iedereen heeft er één.
Mijn mening is duidelijk...Ik vind het tamelijk absurd van cannabis illegaal te houden terwijl je op iedere hoek van de straat een fles Vodka kan kopen.Wie op zoek is naar de roes of wil flippen kan dat op éénder waar wanneer hij dat zelf wil.
Het is nu toch wel stilaan aanvaard en geweten dat het ene niet beter of slechter en of gevaarlijker is dan het andere.
Toen destijds de meeste wapens illegaal waren maar je nog overal vrij een Long Rifle kon kopen vonden de meeste mensen dat toch ook heel absurd...
Kortom wie tegen legalisering is zou consequent moeten zijn en ook opteren voor een verbod op Alcohol.Maar het ene goedje bestraffen en het ander promoten vind ik hypocriet.
Ik spreek wel over cannabis....over andere (hardere) substanties heb ik eerlijk gezegd geen mening...

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 oktober 2014 om 14:21.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden