Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Jij wil de sterken van de kudde dus verzwakken, om de zwakken die normaal hadden moeten eraan gaan, en op die manier de kudde op normaal aantal houden, en de verbeteringen bijhouden. Dat heeft dan als gevolg dat de kudde helemaal alles platvreet, en dat nadien sterken en zwakken samen op hun bakkes gaan ?
Uiteindelijk GAAT er geselecteerd worden hoor. Maar het kan ook de totale selectie zijn. Het nadeel van alle vormen van social engineering is dat je de "natuurlijke winnaars" van de selectie die dus de elementen hadden om vooruit te gaan, naar de knoppen gaat helpen om oftewel de verkeerden te selecteren, oftewel de selectie zover uit te stellen dat uiteindelijk iedereen eraan gaat als het niet meer houdbaar is.
|
Ik wil het recht op verdediging tegen dit soort van praktijken.
Je bent nog een halve millimeter verwijderd van de stap te zeggen dat we alle ouden, invaliden en andere non-productieven moeten gaan vergassen. En ik denk dat je drommels goed weet met wie ik je nu aan het vergelijken ben. Die kerel had ook wel een uitleg om zijn praktijken goed te praten. En die werden op een bepaald moment ook geloofd.
Er is zoiets als leren van de fouten die in het verleden zijn gemaakt.