Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo
Ervaren BOORDCOMMANDANTEN verdienen bij alle "gewone" Europese maatschappijen +/- dat bedrag...
Bijna alle EU maatschappijen hebben het nu moeilijk, hoofdzakelijk omwille v.d. wereldwijde crisis.
De rest is gazettenpraat.
|
luister een keer ventje: als drie zo'n gastjes arato van 200.000euro 600.000euro kosten zonder hotelkosten, en als al die gasten dan nog eens hun vlieguren tellen op de meest conservatieve manier zodat ze in feite 2-3 vluchtjes per dag moeten doen, en de rest een beetje tukje doen in een hotelletje , dan zie je van hier dat elke vlucht al 1000euro uurloon bevat voor de piloten, te delen door 200 passagiers, of 5 euro per passagier. Niet veel tot je natuurlijk concurreert met maatschappijen die al deze kosten optimaliseren. EN zorgen dat er 4 vluchten per dag gebeuren met dezelfde piloot, en zorgen dat dezelfde vliegtuigen van 6 uur smorgens tot 22u savonds in 80% van de tijd in de lucht hangen, en zorgen dat personeel zo rendabel mogelijk zit te werken ipv verzuurd te kijken om zoveel mogelijk hun rechten op te strijken... en zorgen dat hun vliegers altijd voor meer dan 80% volzitten.... Ja dat is uiteindelijk nadenken over uw business, kosten snoeien door automatisatie etc