Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2004, 13:57   #61
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Voorlopig enkel in het schoolreglement veronderstel ik... maar het geeft hoe dan ook extra rechten aan moslimkinderen tov niet moslimkinderen. idem inderdaad voor Joden die ook extra rechten hebben tov niet Joods kinderen.

Er is nog werk op de plank voor gelijke rechten... Vraag is hoe men de lat gelijk gaat leggen ? Extra verlofdagen voor de niet moslims of niet joden ... ?

Ik stel mij trouwens de vraag of zo een schoolreglement met die extra rechten voor andersgelovigen trouwens niet goedgekeurd moet zijn door het mininsterie, van onderwijs in dit geval,.. Dus dan zou het ministerie een ongelijkheid van rechten steunen.. ?

Maar wie of wat ook de officiele toestemming geeft : andersgelovige kinderen(moslims en joden) hebben in dit land meer rechten dan niet gelovige kinderen of katholieke gelovige kinderen. Of het nu een wet is of niet, het is een feit, geen intentie of zo.

sommige partijen zijn al voor minder vervolgd in dit land...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden