Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Wie Canvas als neutrale zender erkent, die moet wel blind zijn...
|
Tuurlijk, zeker als het ene programma gemaakt werd door een Amerikaanse journaliste die een gans jaar met Bush heeft getourd, de beelden en uitspraken liegen er niet om.
En de andere reportages waren eveneens van Amerikaanse makelij, de getuigenissen daar en aangetoonde feiten liegen evenmin.
Canvas zond ze uit, heeft ze niet gemaakt
Citaat:
Het is angstaanjagend te moeten vaststellen hoe weinig mensen zich afvragen waar de VRT nu het geld haalt om met een ongekende 'journalisten'ploeg in de VS aanwezig te zijn...
|
Wat is daar angstaanjagend aan? Dat geld is van hun budget, en onze belastingcenten dus... Ik heb daar geen probleem mee, het is wereldnieuws en de uitkomst is uitermate belangrijk voor ons ook.
Citaat:
Aan de VS-verkiezingen wordt VEEL MEER BELANG gehecht als aan onze eigen federale en.of gewestverkiezeingen... Duizendmaal meer dan aan de Europeseverkiezingen....
|
Zoals ik al zei, de Amerikaanse president is de machtigste man van deze wereld en zijn daden hebben ook invloed bij ons. Gisteren nog mazout besteld, het feit dat ik die nu bijna het dubbele betaal van wat die vorig jaar kostte, is maar een klein voorbeeldje van hoe ons dagelijkse leven beïnvloed wordt door acties van zo'n warmonger als een Bush.
Citaat:
Nogal een geluk dat iedereen weet dat de opgestuurde 'verslaggevers' 'neutraal' zijn...
|
Als Bush-fanaat kan jij natuurlijk alleen maar zeggen dat de verslaggeving niet objectief gebeurd hee, je zou de realiteit zo eens moeten onderkennen.
Citaat:
Waarom stellen zich zo weinig de mensen zich de vraag 'WAAROM'???
|
Ik stel mij die vraag nu, op dit moment, eigenlijk. Waarom ben jij fanatiek pro Bush, iemand die nog niet één intellegente uitspraak of daad heeft gesteld.