Discussie: yasinne Channouf
Los bericht bekijken
Oud 2 november 2014, 15:13   #3
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat geen afbreuk doet aan het gegeven dat wie opgepakt wordt blijkbaar niet al te best wordt behandeld.
Dus hoop ik wel verder te horen wat met dit verhaal gebeurt, want het zou jammer zijn wanneer dit door Yassine die blijkbaar movement X zijn steun toezegt, misbruikt wordt om moslims weer de calimero hoed te laten opzetten.
Desondanks mag gerust onderzocht worden of de behandeling van die verdacht wordt niet veel beter kan, en verneem ik graag wat er nog aan "vlees "om dit verhaal zit.
Want blijkbaar heeft die man zijn paspoort waarmee de auto gehuurd werd niet gemist en is er geen verklaring voor het gevonden geld.
Tja , opgepakt worden is meestal geen leuke ervaring . Heb ikzelf al mogen ervaren bij voetbalmatchen . Ze vragen dus niet of je mee wil gaan hé . Onschuldig of niet . Je kan gewoon mee lopen of je kan een boel maken en gedwongen worden om mee te lopen . Yasinne leeft dus in een gezin waar zn paspoort gepikt word om een auto te huren . Die auto wordt gebruikt bij een overval . De daders lijken op jasmien (niet moeilijk , tzijn zn broers )
Movement X bestaat dus blijkbaar uit mindere leden van criminele families die
niet tevreden zijn over de behandeling van gewapende overvallers .
Yep , aangezien deze zaak als een raket op de racistische politie viel , ben ik zeer benieuwd .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden