Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Ik heb in elk geval in al die jaren als student destijds nooit geweten dat de u wel bekende Achterlijke Linkse Strontraper-studenten van de LSP ook maar één debat hebben georganiseerd met mensen van meerdere politieke partijen. Ach ja, debat en meerdere meningen, het past niet echt in het extreem-linkse plaatje van indoctrinatie en totalitarisme. Laat ons dus zeggen dat u bijzonder slecht geplaatst bent om dergelijk "commentaar" te geven.
|
Tiens, ik kan mij een debat herinneren waar Walter Zinzen razend kwaad is geworden op ons. Of een debat waar Meryem Kaçar uiterst verwonderd was over onze standpunten. Het debat tegen Vera Dua aan de Gentse unief was stevig (Dua werd er wel vervangen door Isabelle Vertriest). Jaap Kruithof is een paar keer aangepakt, vriendelijk natuurlijk want jaap is best wel een linkse jongen. Was het vorig jaar of het jaar voordien dat er zelfs een debat tegen de VLD was?
Misschien dat de Actief Linkse Studenten wel bijzonder sterk verschillen van de door u aangehaalde en mij totaal onbekende Achterlijke Linkse Strontrapers?