Los bericht bekijken
Oud 3 november 2014, 22:58   #9
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Alle strekkingen en naties beschikken over slapende cellen (gladio bvb, Iran heeft er ook... etc etc). Niet dat ik de MB's en de jihadisten niet als een probleem ervaar hoor, integendeel uiteraard.

Misschien moet de definitie van slapende cellen een beetje uitgebreid worden. Patriot Acters en fascisten tevreden.

Wat betekent heden een slapende cel? Iemand die in actie schiet vanwege overtuiging of daadwerkelijke sleepercells welke het paswoord en instructies afwachten?

Opgepast dus met het aanwenden van de terminologie 'slapende cel'. Heden ligt de ganse problematiek net iets moeilijker blijkbaar. ISIS & Co. is heus geen slapende cel, noch de NAVO.
Ik bedoel natuurlijk met slapende cellen niet een vergelijking met die echte slapende cellen in SF films. Maar het is toch merkwaardig dat al die zgz. gematigde moslims als 1 massa wakker worden als ge hun profeet beledigd. Dat is bij geen enkel andere godsdienst zo, naar mijn weten. De moslim is natuurlijk een kuddemens en dat helpt mee uiteraard.
DeProf_eet is offline