Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2004, 20:31   #68
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Beste PieterP

Prof Vermeulen doet al veertig jaar lang niks anders dan zich in negatieve zin laten opmerken in het publieke debat. Het verbaast me dat Kris Van Den Durpel er nog geen typetje van gemaakt heeft. Hij leent zich daar geweldig toe, handgebaren en al.
Ik noem Vermeulen een vakidioot. Dat is hij ook. Je moet de term niet opzoeken, ik zal hem verklaren: iemand die zich uitsluitend met zijn vak bezighoudt, en daarbuiten geen belangstelling heeft.
Vakidioot is dus niet denigrerend bedoelt. Vermeulen is beslagen in zijn vak. Zijn studenten zijn te spreken over zijn colleges. Daar draait het om. Vermeulen is tot niets anders bekwaam. Waarom misbruikt die man zijn academische graad om een discussie op de spits te drijven die om zeer veel sereniteit vraagt? Ik zal het u zeggen. Onkunde.
Vermeulen moet zijn bek houden opdat mensen zoals u niet zouden denken dat het gelegitimeerd is om islamofoob te zijn. De hoofdnar is ook een nar. Vermeulen is goed opweg om die titel te verdienen, maar dat pleit andere niet vrij om voor zichzelf te denken. Maw, de olie die Vermeulen op het vuur gooit dient tot niks. Tenzij je oorlog wil voeren natuurlijk.

Jij lijkt me al breindood PieterP, wacht je stoffelijk lichaam op een doel?
de metser is offline   Met citaat antwoorden