Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
- Bescherming van de volksgezondheid:
1. Verspreiding van sexueel overdraagbare ziektes tegengaan
2. Gevaar op infecties en complicaties wegens oneigenlijk gebruik van lichamelijke functies
|
Hier ga je compleet uit de bocht, mijn beste. Meer hetero's zijn besmet met het HIV dan homo's en dit is van toespassong op elke SOA!
Uw tweede punt duidt op een nog grotere onwetendheid. Homokoppels zijn zelf meestan niet te vinden voor het kontneuken. De meeste homokoppels beperken zich tot het orale bedrijven van sex. Dus met je 'bescherming van de volksgezondheid ga je al volledig de mist in.
Citaat:
- Bescherming van kinderen en zwakzinnigen: homosex als normaal voorstellen kan kinderen in de war brengen omtrent hun sexualiteit en mensen die in ernstige psychische problemen zitten in de verkeerde richting drijven
|
Homoseksualiteit openbaar maken kan enkel leiden tot minder taboes en een opener geest. Zo kunnen kinderen en jongvolwassenen zich vlugger outen. Zelfmoordgevallen om die reden lopen zo drastisch terug. Ook ouders zullen vlugger aanvaarden dat het kind homofiel is. Enkel maar voordelen dus. Het in de war raken en psychische problemen zijn fabeltjes.
Citaat:
- Demografisch argument: homosex kan niet leiden tot procreatie en bevordert dus nog verder het uitsterven van onze bevolking, met daaraan gekoppelde desastreuze economische gevolgen
|
Homoseksualiteit kan inderdaad niet leiden tot voortplanting. Maar waar haalt u het gegeven 'verdere uitsterven van de bevolking'????? Dat zou ik nu graag eens willen weten. Iedereen heeft steeds de mond vol dat deze aardkloot te klein aan het worden is. En nu komt u met zo'n argument aandraven. Vreemd!
Citaat:
- Moreel argument: het is een perversie daar het afbreuk doet aan de natuurlijke functie van de menselijke sexualiteit, nl. procreatie.
|
De mens onderscheid zich van de diersoorten (op seksueel vlak) net omdat het aan seks doet om recreatieve redenen. Nu gaat u me toch niet vertellen dat u steeds het bed induikt om een nakomeling voort te brengen.
Citaat:
- Sociaal-economisch argument: homofiele relaties leiden niet tot procreatie, dus kapitalen worden gecentraliseerd en niet langer gedistribueerd onder het nageslacht. Deze concentratie van kapitaal vergroot de kloof tussen arm en rijk.
|
Citaat:
Daarom lijkt het mij totaal onverdedigbaar om sodomie legaal te maken.
|
niet dus!