Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee
Was jij het niet die mij verweet naar de middeleeuwen terug te willen keren?
Oeps, nu zitten we zelfs voor de middeleeuwen.
En zo wordt de discussie voortdurend vervalst met nepagenda's en dubbele tongen.
|
Ah, gebeurtenissen uit een verre geschiedenis ophalen om het Christendom van vandaag tot het zelfde peil te verlagen als de islam vandaag is wel toegestaan maar in de andere richting mag het niet?
Goed bezig...
Ik denk eerder dat jij niet kan/wil lezen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
De vergelijking die ik maak wanneer ik geschiedenis hanteer is het gehele plaatje. Dus Islam leider met een veelvoud aan slachtoffers.
De vergelijking die ik maak betreffende het westen is het gehele plaatje (grote en kleine terroristische aanslagen, eremoorden, slavernij...). Dus Islam leider met een veelvoud aan slachtoffers.
De vergelijking die ik maak betreffende het heden is het gehele plaatje (grote en kleine terroristische aanslagen, eremoorden, de onnodige slachtoffers bij de Noord Afrikaanse hongersnoden als gevolg van het moslimgeweld, slavernij...). Dus Islam leider met een veelvoud aan slachtoffers.
De islam maakt nu, vandaag, honderden tot duizenden slachtoffers per dag.
Zou het niet beter zijn dit aan te pakken in plaats van excuses te zoeken in een ver verleden door middel van momentopnamen die (bewust) een vervorming van de werkelijkheid nastreven en de duidelijk aanwezige tendens in het gehele plaatje ontkennen?
|