Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske
1 Ik heb geschreven dat een NVA-aanhanger de oorspronkelijke met GSM opgenomen beelden na kort tijd van zijn facebookpagina gehaald heeft.
2 Kunt gij mij zeggen waar die opname online staat? De link die ik achteraf gaf van de beelden op youtube is een bewerkte versie. in de originele opname was de hoogte van het beeld ongeveer het dubbele van de breedte. Hetgeen ge op youtube ziet is dus ongeveer 1/4 van wat er oorspronkelijk te zien was.
.....
Eindelijk een verkorte versie van het origineel gevonden op youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=1CvlBcuv6C4
op 1:09 komt de man met bruine jas en jeansbroek rechts aangewandeld om de moto in brand te steken en wandelt dan weg. Op de volledige originele versie die veel langer duurde zag je hem gewoon wegwandelen. Ziet gij daar een rode doek aan zijn broek zoals hier iemand eerder schreef?
|
Hij stond gisteren toen ik het schreef nog op de intropagina van hbvlshop online.
U had het over een LANGE jas. Hij werd door de relschoppers niet tegengehouden. Integendeel hij wandelt rustig terug naar hen toe. Als hij er niet bijhoorde, zou dat zeker niet gebeurd zijn. Uw intentieproces is mislukt. Toch goed geprobeerd.