Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack
Je hebt er zelf jarenlang van genoten, en nu de kinderen uit het huis zijn is het ineens "niet meer van deze tijd"?
Als iedereen zo politiek zou voeren... 
|
Allemaal dikke kul. In die periode dat ik met kleine kinderen zat was ik nog zelfstandige, en iedereen weet wat dat wil zeggen op gebied van kindervergoeding.
Het gaar allemaal daar niet om, met de kindervergoeding dat een normaal gezinnetje nu trekt en waarvan beide partners uit werken gaan, schiet niets van over wanneer ze moeten betalen voor kinderopvang. Dus met mijn voorstel zijn deze mensen zelfs beter af. Alleen zij die er maar op los poepen en 10 �* 12 jong hebben en elk argument aangrijpen om niet te moeten gaan werken, die dien er nadeel aan.
Overigens, zoals ik al eerder zei, vandaag de dag kies je voor kinderen daar waar je dat vroeger overkwam. Wanneer je daar voor kiest moet ge ook zien dat ge dat kunt bekostigen net zoals diegene die kiezen om een dure Mercedes aan te schaffen. Die moeten nadien ook niet komen zeveren als ze de rekeningen voor het onderhoud daarvan niet kunnen betalen en daarom vragen voor een toelage van de maatschappij.