Los bericht bekijken
Oud 25 november 2014, 20:03   #56
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het lijkt er op dat U geen A rijbewijs hebt, dus die lichte motorfiets is een 125cc met maximaal 11kw/15pk.

De meeste grote merken hebben een aantal 125cc's in hun gamma.
Maar kort door de bocht, het is allemaal hetzelfde met een iets ander uiterlijk. De 2 kampen. Kleine wielen en grote wielen.
Oftewel scooters vs streetmachines.

Ik heb beiden gehad, en zelfs een kruising.
Praktisch bekeken, als het uiterlijk of extreme prestaties U weinig doen, ga voor een scooter. Een groot windscherm en een schort, verwarmde handvaten, en alleen ijs op weg zal U zorgen baren. Maar met die combinatie, vergeet flitsende rondetijden. Van A naar B met een aanvaardbaar prijskaartje.

Als U imago belangrijk vind, dan kan ik U de KTM 125 CC Duke aanbevelen, de meest aggressieve 125cc-rijbewijs B aanvaarde- op de Belgische markt. Hoog op de poten, stevig en met een motor die kan tellen.

Wil U de regeltjes omzeilen, ik heb al geschreven over de 3 wielige machines. Trikes. De klassieke trike heeft geen enkel voordeel tegenover een wagen.
Maar de smalle wielbasis scooters, daar heb je alles mee in 1 pakket. De MP3 van Piaggio en de Peugot Metropolis als primaire voorbeelden. 30-40 pk, meer dan genoeg voor de autosnelweg met z'n 2 en wat baggage. En dat zonder een motorrijbewijs.
Goh, ik ga daar nog mee wachten tot de zomer he. En ik heb altijd zoveel andere kosten daartussen zitten. Moet je de laatste drones op de markt eens zien, te gek voor woorden.
Als ik dan zo'n moto kan kopen kom ik waarschijnlijk thuis met een drone.

Zelf zou ik gewoon 2dehands racemodel kopen, 500 CC
Omdat we nog willen thuiskomen he Ik kan me al eens laten gaan...

Ik heb zo'n vermoeden dat gij wel uw A hebt

Ik verplaats mij tegenwoordig meer met drones, maar batterijvreterkes... 't Is altijd rap gedaan met spelen.

Zo ene heb ik wel niet, maar zo ene wil ik wel

En de voetjes zetten zich naar boven bij opstijgen zodat ge ze nooit meefilmt. Camera met gimball en bestuurbaar uiteraard.

Maar mijne volgende zal een Bebop met fisheye zijn. Alleen jammer dat ze zo licht zijn, maakt ze windgevoelig en dat willen we niet.

Laatst gewijzigd door Peche : 25 november 2014 om 20:10.
Peche is offline   Met citaat antwoorden