Los bericht bekijken
Oud 26 november 2014, 16:13   #40
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Bon, als voorzitter en bestuurder in een paar vergaderingen, ga ik eens vertellen wat wij daar doen:

projecten lanceren, en projecten kritiek geven op andere zodat de fouten er zoveel mogelijk uit zijn, elkaar controleren en kijken dat we allemaal ons werk juist doen, doelstellingen formuleren zodat iedereen en afspraken maken zodat iedereen weet wat er gat gebeuren en welke richting het gaat evolueren, en inderdaad ondersteund met data en gegevens conclusies trekken die soms snoeihard zijn, en soms verkeerd inderdaad.
Ik heb daar nog niemand zijn gazet zien lezen, en we hangen daar allemaal boven ons bundeltjes papieren en nemen nota's, en proberen voor de groep geld te verdienen en te zorgen dat alles beter gaat, de problemen oplossen die je tegenkomt op de vloer, de problemen tussen personen, de problemen met leveranciers, de problemen met technieken. Advies geven, en stemmen over investeringen, dus inderdaad samen beslissen of afkeuren. En als we eenmaal beslist hebben ervoor gaan.
Je weet ondertussen wel al dat ik tot de simpelsten onder de simpelen behoor, maar toch een vraagje : Is dat de CEO die daar alles bedisselt, of zitten er daar, ik zeg maar iets, hoor, ook nog andere leidinggevenden die het dagdagelijkse klappen van de zweep kennen ?
Ik heb toch sterk de indruk dat die CEO geen jota kan uitvoeren zonder dat personeel onder zich...... Maar ik kan me vergissen, hé ? Ik zie dat hier enkel maar in de ambtenarij en misschien is dat in de privé toch anders ?
Of heb ik de verkeerde definitie van 'CEO' ?

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 26 november 2014 om 16:14.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden