Los bericht bekijken
Oud 30 november 2014, 12:35   #16
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Indrukwekkend...
U.S. energy companies are shrugging off a 24 percent plunge in oil prices, confident they can adapt and still make money..


...

Het gif GMO en schalieolie zijn 100% negatief voor de bevolking. Moge deze louche praktijken spoedig ophouden. Fracken is een regelrechte milieuramp,op grootse schaal, net zoals het meerendeel van het GMO-gewas. Uw klachten over insectjes in de rimboo zullen me niet overtuigen, been there, seen it, they don't need it. Meer zeg ik niet.
Dat gaswells mieuvervuilend zijn omdat er het nodige CH4 'lekt' is een feit, echter hoe de verhouding zich laat zien van wells die zowel olie als gas -tegelijk- produceren is mij niet duidelijk, alsook de wells die enkel olie produceren.
Informatie betreft verhouding van deze 3 soortige wells is mij welkom. Overigens zie ik geen aanleiding voor atmosfeerschade -behalve gevolglijk CO2- voor wells die enkel olie produceren.

Ik begrijp dat jij nu ook GMO erbijhaalt;

'ZB dit heeft totaal niets van doen met onderwerp; GMO heeft voor jou de zelfde belading als een medicijn ter remidie tegen 'goud- en zilver gespoten naakte homofielen met een wortel in hun kont, ergo hilarisch en op onbezonnen vrees gebaseerd'.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 30 november 2014 om 12:50.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden