Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul
kijk
ze is intelligent, spreekt vlot, kent haar materie, werkt gestructureerd, dus ik zie er technisch geen problemen in
ik heb haar gezegd, ik heb hier boeddha's en maria's staan, maar ik ben niet gelovig. Ik geloof dus in niets meer. Zij daarentegen beweert hoe meer ze studeert hoe meer ze haar geloof versterkt heeft ? Wat ik dan blijbkaar een anomalie vind, vanuit exacte wetenschappen komt men precies niet naar het gelovige punt volgens mij, tenzij ze daar bij de koran veel belang aan hechteh dat wat je doet wetenschappelijk onderbouwd moet zijn. Nu in elk geval in het gesprek had ik geen problemen.
|
Is ze bereid ook mannelijke klanten te bedienen? Is ze bereid uw klanten deskundig advies te geven aangaande voorbehoedsmiddelen? Het gebruik ervan te verklaren? De met varkensleder overtrokken revalidatie-toestellen te hanteren? Kan ze 'Godelieves bloedwijn' verkopen? Is ze gehuwd met de lokale imam of een andere zeer 'vrome' fundamentalist en bestaat er een kans dat dit later tot nieuwe eisen leidt?