Los bericht bekijken
Oud 30 november 2014, 14:28   #375
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
U blijft uw arrogante houding herhalen alsof u een ondervrager bent die zelf geen vragen hoeft te beantwoorden.
Het is geenszins mijn intentie om arrogant over te komen. Ik ben oprecht geïnteresseerd in jouw mening en meer nog hoe jij tot die mening tot stand komt. Als ik jouw vragen stelde is dit uit interesse voor jouw standpunten. Ik tracht niet te reageren op de vooringenomenheid in jouw epistels. Ik begrijp dat dit frustrerend overkomt. Het is echter aan jouzelf om jouw eigen vooringenomenheid te erkennen en niet aan een ander om daar als een schoolmeester op te wijzen.

Citaat:
Ik weet niet in hoeverre die paar taalfouten in de (vlot leesbare) Nederlandse versie de oorzaak zouden zijn van de foutieve vertaling naar het Frans. Google lijkt me een logischere verklaring. Maar zelfs al zou u ten dele gelijk hebben dan wordt alzo eerder een beginnersfout dan een systematische minachting van een andere taal getoond door minister Sleurs.
Het is geen beginnersfout. Elke Sleurs heeft hiervoor reeds een beleidsnota verdedigt als staatssecretaris van wetenschapsbeleid. De tekst van die nota komt duidelijk van een andere redactie.

Citaat:
Ik hoop dat u dit voorval niet probeert te gebruiken om de fouten tegen het Nederlands door Franstalige politici die wel uit minachting of onverschilligheid ontstaan goed te proberen praten.
Ik heb hier in dit topic bij herhaling gevraagd naar beleidsnota's waar het Nederlands zo stellig wordt geminacht door Franstalige politici. Ik heb hier nog geen voorbeelden van gekregen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden