Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Die Regina Loef wist niks. Alleen wat ze uit de gazetten heeft gehaald. Die heeft de ouders van Van Hees zeer veel verdriet gedaan door hen valse hoop te geven.
Het is een schande dat u zo een getikt mens gelooft.
|
Edoch....
Zoals ik al eerder schreef, maar waar jij overheen las, wist Louf véél meer dan in
de gazetten had gestaan. Zoveel dat de ouders van Christine Van Hees de hoop begonnen te koesterden dat, eindelijk, de waarheid een kans zou krijgen.
Het was loze hoop, maar dat lag NIET aan Regina Louf.
Een vrouw die van jongsaf gedwongen werd om door de meest smerige watertjes te zwemmen, maar daar geen exact tijdsverloop op kon plakken. Een kind dat van longsaf misbruikt wordt, en dat de meest slechte wereld van binnenuit leert kennen, is pas ongeloofwaardig als die gruwelijke gebeurtenissen in chronologische volgorde zou kunnen opnoemen.
Louf zal zeker dingen door elkaar gehaspeld hebben, maar dat ze personen vernoemde die nergens bij betrokken waren, geloof ik niet.
Over Nihoul is trouwens heel wat zéker geweten, en toch liep hij zowel als zijn illustere vriendin al heel gauw weer op vrije voeten.
Zoals hij voorspeld had. En dit niet alleen dankzij een arm zolang als de Donau, maar ook omdat hij niet uit de biecht klapte.
Ik ben er lang van uitgegaan dat kennis macht is. Tot iemand die wéét wat macht is mij corrigeerde. Kennis betekent niet als vanzelfsprekend macht, maar wel kennisSEN.
Met zes "kennissen" op de juiste plaats krijg je het onmogelijke klaar , werd mij verzekerd.
Als ik zie wat de man die me dit inprentte bereikte met zijn "kennissen" van de VLD, aan tafel bij de baron, en in een Brusselse golfclub, kan ik niet anders dan dat doortrekken naar de wereld waar mensen zoals wij nooit iets over zullen horen, zien, of te weten komen.....maar waar we wél onze kinderen aan kunnen kwijt geraken. Nochtans krijgen we meer dan voldoende signalen dat die wereld bestaat. De wereld van geld, macht en seksorgies.