Los bericht bekijken
Oud 30 november 2014, 21:14   #73
MORPHEUS
Minister-President

MORPHEUS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Stop toch met iedereen op te jutten.
Ik denk dat demonen niet aan het opjutten is

laat me wat management technieken uitleggen

zwaartepunt en deelzwaarte punt

het zwaartepunt is belangrijk, met zijn eigen inertie kracht niet tegen te houden
beter meewerken dan tegenwerken

deelzwaarte punten. deze zijn over korte tijd onstabiel en dus te beheersen omdat ze minder inertie kracht hebben. men kan gemakkelijker een deelzwaartepunt beïnvloeden dan een zwaartepunt

vertalingen naar het onderwerp van dit topic

er is- was - een internationale crisis in europa.
dit is een zwaartepunt die verliest aan inertie kracht

eenmaal deze crisis voorbij zal de inertie kracht stijgen en dus de zwaartekracht van dit zwaartepunt.

we kunnen aannemen dat er - zeg maar wat - 2.000.000 JOBS bijkomen in Europa

waar deze jobs vallen, dat is afhankelijk van de deelzwaartepunten

hoeveel inertie kracht zal België- Vlaanderen hebben eenmaal de 2.000.000 extra jobs zullen vrijkomen ?

ik vrees dat Duitsland en Polen wel eens in prijzen zullen vallen.
dit zijn deelzwaarte die het zwaartepunt van Europa wel eens Scandinavische landen kunnen duwen.
begrotingen in evenwicht

nu, waar de 2.000.000 jobs kunnen vallen ? Wat is de aantrekkingskracht van België - Vlaanderen ?

we zitten met erg hoge staatsschulden
we zitten met de hoogste belastingen
we zitten met constante files rond de wereldhaven Antwerpen
we zitten met een stakingsgolf die de havens Zeebrugge- Antwepen plat leggen in november / december
we zitten met de onzekerheid rond energie voorziening
we zitten met erg strenge wetten ( Renault wet ) om extra personeel te aanvaarden

ik denk niet dat het deelzwaartepunt België veel jongs gaat aantrekken

Michel 1 probeert dit, maar wordt in volle zwangerschap, al in abortus toestand gedwongen door de syndicaten

in plaats van "l'union fait la force" ons best te doen om zoveel als mogelijks van die 2.000.000 jobs er veel in onze regio te laten vallen

daar zijn we aan het verknoeien om te staken
en het vorig Spa beleid om België zonder elektriciteit te zetten is een dodende factor om ons deelzwaartepunt te versterken

Demonen is niemand aan het opjutten

Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 30 november 2014 om 21:16.
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden