Los bericht bekijken
Oud 2 december 2014, 00:14   #27
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hardleers.
Dat is toch duidelijk, dacht ik.

Ik ben daarvoor. Het is toch spuwen in het aangezicht van de medemens, als ge al eens gepakt zijt voor dronken rijden, om het dan nog eens te riskeren.

't Zelfde met snelheidsovertredingen die er echt bovenuit steken: 180 op autostrade, 120 op een 70-baan, 90 op een 50-baan ...

En die rechter heeft ook gelijk met het beleid van de slappe politiekers: eerst een straf instellen in de wet, en dan alles er aan doen om geen straf te laten uitvoeren.

titel : Steek hardleerse wegpiraten acht dagen in de cel
ondertitel: Brugse politierechter haalt uit naar soepele strafuitvoering voor wegpiraten

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141128_01402685
Mag ik er wel nog eens voor de zoveelste keer op wijzen dat een wegpiraat neit enkel diegene is die ENKEL te hard rijd!
Diegene die tegen 180km/u in de bumper kleven van de voorganger, die zonder pinker en liefst langs rechts gefrustreerd inhalen, zonder pinker van strook verspringen of vlak voor de neus van de andere weggebruiker de afrit opvlammen dat dat de wegpiraten zijn?!
En dan heb ik het nog niet eens over die daarbij nog eens bellend met de gsm tegen het oor gedrukt terwijl ze hun haar aan het kammen zijn met los zittende kinderen in de wagen...
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden