Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit
Ik kan me wel redelijk vinden in uw aanpak en argumentatie aangaande deze. Sowieso zou ik alle leiding die meegaat dubbel en dik controleren. Eigenlijk is het halllucinant te noemen dat de meeste jeugdorganisaties nog geen 'uittreksel uit het strafregister' (vroeger 'bewijs van goed gedrag en zeden) vereisen van hun leiding of zelfs hoofdleiding. Iedere pedofiel met een joekel van een strafblad vol zedenfeiten (met minderjarigen), kan dus in principe een kamp inrichten, zich aansluiten bij een jeugdvereniging of meegaan als vrijwilliger ! Zelfs voor de meeste jobs die in de verste verte niet met kinderen of jongeren te maken hebben, zou je geweigerd worden als er 'zedenfeiten' op je strafregister staat.
Maar pas ook op met die 'kookmoeders' ! Hoewel het een minderheid is, bestaan er ook wel degelijk vrouwen met pedofiele intenties. De maatschappij lijkt daar wel iets toleranter voor te zijn dan voor mannelijke pedo's. Een vrouw in de nabijheid van douchende jongens zal nog iets minder shockeren dan een man bij douchende meisjes de dag van vandaag. We zien nu eenmaal clichématig en automatisch de mannen als dader en de vrouwen (meisjes) als slachtoffer.
|
De personen met een afwijkende sexuele drift vallen in het dagelijks leven wél op . Zo zou ik U niet laten toezien op kinderen , ik verdenk er U van een pedofiel te zijn . Ik zou niet met U in een jeugdbeweging willen zijn .
Als ik op een forum de pedofiel kan vinden , wat zou ik die in het echte leven niet vinden .