Los bericht bekijken
Oud 6 december 2014, 21:18   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Moesten er geen boetes worden uitgeschreven, het zou zijn van:
"De linkiewinkies en de poco's mogen zich alles permitteren!"
"Ons zorgt weer goed voor ons!"
Waren de fans van Vosken allemaal linkiewinkies ?
Aai dont tink so.

Heb ik gezegd dat de stad Gent iedereen maar zo mocht laten parkeren, dat brandweer en ziekenwagens niet meer door konden?
Aai dont tink so.

Als ik refereerde naar die boerengemeentes met hun veldritten: daar staan vrijwilligers die je begeleiden naar speciaal ingerichte parkeerplaatsen.
In grote steden zijn zulke parkeerplaatsen bestendig voorhanden.
Maar .. werd het publiek ingelicht dat vb. trams en bussen (betalend) zouden zorgen voor de navette ?

Sorry, maar zelfs de stad Gent heeft naar mijn weten ervaring met de voorbereiding van grote evenementen.

Echter hier is hun ware aard naar boven gekomen: een evenement buiten hun strikte kader, en dan kan er alleen repressief opgetreden worden.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden