Los bericht bekijken
Oud 7 december 2014, 13:15   #1036
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Laat u niet vangen door die (bewuste ?) foute veronderstelling van Alice over die teken. Ik herhaal: over een periode van meer dan 10 jaar hebben we naar schatting een 200 �* 300 tal teken moeten verwijderen. Daarvan hadden er zich ten hoogste vijf genesteld op 'privatieve' plaatsen. Dat is dus een zeer kleine minderheid, maar het kan dus gebeuren. Die moesten uiteraard ook behandeld worden, deze acties werden zoals al de rest ook haarfijn in het logboek genoteerd, dit werd doorgestuurd naar de centrale leiding en het werd ook spontaan aan de ouders gemeld. Is dat volgens u dan een onaanvaardbare methode ?

U zal ook wel weten dat in bepaalde regio's teken meer voorkomen dan op andere locaties. Het valt in bepaalde situaties niet altijd te vermijden kinderen van die plaatsen weg te houden en het is ook niet evident overdag met + 30 graden in de zomer kinderen te verplichten lange mouwen en lange broeken te gaan dragen.
Bij ons zitten zeer veel teken (jammer genoeg).
Ik heb nog nooit gehoord over teken op intieme plaatsen, waarschijnlijk omdat teken daar weinig of geen toegang toe hebben omdat de elastiek van het onderbroekje dit meestal niet toelaat.

Neem nu nog dat er iemand een teekje krijgt in de nabijheid van de intieme delen. Dan zal dat kind dit toch moeten melden, vermits u nu beweerd dat u niet altijd toezicht houdt.

Ik vind dat u geweldig aan het kronkelen bent.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden