Los bericht bekijken
Oud 7 december 2014, 14:47   #2
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

kijk in duitsland zijn er veel Betere denkers en nationalisten van de nieuwe generatie blanke duitsers en eentje is deze 'wachteres', zo te zien een vrouw geloof ik. Tsja, misschien moet het duitse leger opnieuw gemobiliseerd worden om Europa opnieuw te bevrijden net als Hitler het fantaseerde na 1940 en zijn eigen Blitzkrieg startte om de rest van zijn blanke broeder beschaving bij te brengen en nassi te leren eten uit blikjes. Een nieuw oppermachtig, superieur Duits Cyborg leger is misschien toch geen gek idee om over te fantaseren met je dunne beentjes wijd en scheurtjes wijd open.

Immers nu is Duitsland de economische motor en vliegwiel van de hele EU en dat is een magnifieke prestatie van het nieuwe Herrenvolk in het Avondland.

------------------------

De islam, de EUSSR en onze “elite”
Geplaatst op 7 december 2014 door E.J. Bron

Screenshot_57

(Door: Wachteres)

Al een aantal jaren strijd ik op internet tegen de islam. Wat mij betreft past die gewelddadige ideologie, die zich manifesteert als een godsdienst, niet in onze samenleving. PUNT! De verschillen met het christendom, het Jodendom en het humanisme, de bases van onze samenleving, zijn levensgroot en onoverbrugbaar. Het geweld dat zich in de islam manifesteert, komt niet uit de lucht vallen. Mohammed was een krijgsheer. En daarin ligt ook een wezenlijk verschil met het christendom; in het Nieuwe Testament komt u geen oproep tot geweld, in welke vorm dan ook, tegen. Jezus zegt, wanneer zijn discipelen hem vragen om tegen de Romeinen te gaan vechten en hen het land uit te jagen: “Mijn koninkrijk is niet van deze wereld”. Wat velen van zijn ‘navolgers’, die wel aardse macht en invloed wilden hebben, ervan maakten, is een ander verhaal. Trouwens, ook in het Oude Testament [het boek van de Joden] zult u geen oproep tot geweld tegen andersdenkenden vinden.

Maar waar ik echt tegen tekeer ga, voor zover dat in mijn aard ligt, is tegen de EU en tegen onze, door linkse gedachtegangen gehersenspoelde, ‘elite’. Wat zij heeft gedaan, en nog doet, voor olie en geld [Verdrag van Straatsburg 1975] is alle vrijheid aan de islam geven en honderdduizenden aanhangers laten binnenstromen. Daar heb ik maar een woord voor: MISDADIG!

hele tekst, vertaald naar nederlands staat op ejbron, en de laatste zin is super dit dus:

Maar om dit alles te bereiken, zullen we eerst uit de EU moeten.

Door:
Wachteres
(voor www.ejbron.wordpress.com)

https://ejbron.wordpress.com/2014/12...en-onze-elite/

http://www.dewanand.com
dewanand is offline