Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intruder
ik ben benieuwd wat agalev nu gaat doen, nu Aelvoet ontslag heeft genomen.
Gaat de partij haar minister steunen en de wapenleveringen tegenhouden of uit de regering stappen?
Of gaan ze Aelvoet laten vallen zoals een baksteen, en zich verder wentelen in de knusse regeringszeteltjes en de macht die er bij hoort?
Want jij weet evengoed dan ik dat Aelvoet ontslag heeft moeten nemen om het gezicht van de partij te redden. Dus wel degelijk een poging om de bliksem af te leiden.
Wat is er overgebleven van hun pacifistische houding. Macht maakt corrupt, dat is wel duidelijk aan kameraad partijsecretaris Geysels te zien. 
|
Wat ze ook zullen doen, het zal aanzien worden een als een kunstmatige ingreep en zeker geen daad vanuit het 'groene' denken. Vele mensen die hun stem aan Agalev gegeven hebben zullen zich nu wel verraden voelen.
Het was een staaltje van hypocriete handeling en zeker in vergelijking met '91. De machtshonger en de competentie waren niet echt in gelijke proporties terug te vinden in hun manier van regeren.
Velen, ook ik, hadden er toch iets meer van verwacht en nu blijven we op onze honger zitten. Als er 1 regeringspartij in deze regering er goed zou uitkomen dan dacht ik toch in de eerste plaats aan Agalev, maar helaas. Zo zie je maar. Mijn hoop en mijn hart gaat nog steeds uit naar N-VA!!! Maar Agalev zou een mooie tweede geweest zijn. Spijtig.