Los bericht bekijken
Oud 16 april 2003, 18:31   #240
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:

How about: Vergrijzing is geen probleem, het is eerder een zege voor de wereld dat ze langzaam minder bevolkt wordt. Vergrijs maar gerust, de volgende generatie zal met minder zijn.
TomB, we moeten wel hun pensioenen nog betalen hé!
De oplossing van het VB is zoals steeds simplistisch.
Kinderen kweken!

OOK de homo's!
Pensioenen betalen is een tijdelijk probleem dat zich slechts 1 generatie stelt.

Kinderen maken is dan dus vooral geen oplossing, integendeel, zij dragen bij tot het onmiddellijke probleem.

De echte uitdaging is het financierbaar maken van de sociale zekerheid, en dat doe je niet door meer te poepen hoor jongens. Daarmee duw je het probleem enkel maar de toekomst in.
Maar intussentijd wordt de tijd wel nuttig gespendeerd en is iedereen blij.
Hehe, goed gezien.

Ik denk niet dat ik noodzakelijkerwijze meer blij zou zijn moest ik meer kinderen hebben. Wat de geslachtsdaad zelf betreft, moet dat gelukkig niet met kinderen gepaard gaan.

In tussentijd zorgt ge er door meer kinderen te maken wel voor dat het sociale zekerheidsprobleem naar de toekomst toe erger en erger wordt.

Meer en meer mensen op de wereld zetten dan maar? Totaal kortzichtig, en dan nog in een van de dichtstbevolkte gebieden ter wereld.
Bedoeling is dat die kinderen de plaatsen van de 'vrijwillig teruggekeerde' migranten innemen.
Maak ik uit de tekst uit.
Ze hebben het wel goed bekeken hé!

En als je niet akkoord bent, dan gaan ze eens onder 20 ogen op u inpraten.
Paulus de Boskabouter is offline