Los bericht bekijken
Oud 8 december 2014, 15:53   #46
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanguard Bekijk bericht
Ken uzelf hé Kallikles. Paranoia?

Ge hangt in vele discussies de halve nutjob uit tegen mij, en plots komt het naar boven: meneer denkt mij te kennen, ontmoet te hebben en wat nog allemaal.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5135
Ik stel je gewoon een vraag om je termen te verduidelijken maar in plaats daarvan reageer je als een wesp gestoken en begin je met persoonlijke aanvallen en beledigingen. Wat een beschaafd gesprek met argumenten had moeten zijn, wordt plots een moddergevecht. Enfin, van één kant, tenminste, want ik heb t.o.v. jou geen enkele animositeit.

Vermits je zelf Alain Soral vermeldt, dat is precies Soral's modus operandi: als je Soral's ideeën bekritiseert, dan ziet hij dat als een persoonlijke aanval op zijn eigen personen en dan maakt hij zes video's over jou, waarbij hij ware zaken gaat mengen met roddels en ver gezochte insinuaties...

Nochtans heb ik helemaal niets persoonlijk tegen jou, en ik ook niet tegen Soral trouwens.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline