Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
... en daar zitten ze volkomen fout.
|
Natuurlijk zitten ze daar volkomen fout. Maar tracht dat maar eens uit hoofd van het type "Marie van de koster" te zetten ! We krijgen al een slechte reputatie al van voor we een vinger naar hun uitsteken.
Citaat:
Uw veralgemening (de mannen betalen het meest) is al zo fout als de veralgemening die vrouwen hanteren (alle mannen zijn enkel en alleen op sex uit-al vanaf de eerste date!)
|
Ik bedoelde eigenlijk dat de man de eerste geste maakte. Veel vrouwen stelden dan erna (na de date) voor om de helft bij te dragen.
Citaat:
Tsja, als je maar 100 fr. bij had, en het pak friet was op, dan moest je ze waarschijnlijk niet te erg aansporen om haar biezen te pakken...
|
Een etentje of een cinemake was wel het minste dat ge doen, vond ik. En bij mij gebeurde sex bij een eerste date gewoon onder het dak. Ge nodigde de vrouw uit om eens langs te komen bij u als ge al alleen woonde of naar u thuis als uw ouders afwezig waren. Sex in het ouderlijk bed vond ik dan wel heel spannend. Ik kon me dus wel inhouden tot dan bij wijze van spreken.