Los bericht bekijken
Oud 9 december 2014, 12:26   #41
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen, ik zei dat het "de Tea Party waardig" was. Uit Zonbron's post was het heel duidelijk dat die van Irina Rodnina kwam, die trouwens van Poetin's partij is. Vandaar dat ik de gelegenheid te baat neem om mij te distanciëren van die partij, die overigens centrum-rechts is. Maar de diabolisering van heel Rusland - de meerderhied van de Russische partijen en met name ook de communistische oppositie zijn tegen de smerige politiek van de NAVO in Oekraïne - gaat vele bruggen te ver.

Rusland heeft nooit zwarte slaven gehad, i.t.t. de VS. Ook heeft de Sovjet-Unie Lumumba en Mandela gesteund, terwijl jouw VS Lumumba liet ombrengen en Mandela als terrorist verketterde.

Je stoont nochtans rechtse krachten in de VS en met name de GOP die het racisme willen bestendigen.

I.t.t. jou deel ik geen mensen op naar nationaliteit of religie. Voor mij zijn alle mensen broeders en zusters. Zelfs de stijfhoofdige, doch erg intelligente Russen.
De gruwelijke racistische daden in Rusland zijn precies wat ze zijn, omdat de Russen nu eenmaal cultureel zware racisten zijn.

Naast wat we net hebben getoond van onaanvaardbare tweets en projecties op grote scherm, is het ook zo dat er in Rusland gewoon milities rondlopen die vreemdelingen aanvallen, slaan en schoppen en soms zelfs vermoorden, zonder andere reden dan dat ze vreemdelingen zijn. Het gaat dikwijls ook om Afrikanen. En laten we de bekende pogroms tegen de Joden niet vergeten, een dagdagelijkse bezigheid van de Russen in een niet zo lang verleden.

Het Russische volk is zo racistisch als de pest. Als je ze graag hebt, hou dan beter je mond over de VS.