Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley
Sukkelaars die zo denken.
|
jazeker Smiley,
Wieroe is het honderd procent met je eens, en hij rent ook altijd jankend door de hele woning als er weer teveel nazistische spoel en lint wormen in zijn darmen zitten en gilt dan in Miauw SS Sanskriet:
'hey koelie aapje, kom en ONTWORM mij snel van die islamitische lint-blaaswormen, ze willen halal voer als zij winnen en dat is duurder dan nazi duitse kattenbrokjes uit 1940 die je nu voor mij koopt op de zwarte markt in Auschwitz. Please ONTWORM mij, en ook die hele MULTIKUKELUKU die vol zit met halal vretende lint-blaas wormpjes.'
aldus Wieroe, de slimme Hindoe Nazi kat uit delft kennisstad die zich hele dag kopzorgen maakt in zijn luie, warme mandje dat er over 26 jaar praktisch geen inheemse 'blanke' Hollanders meer wonen in de hele Randstad en dat dan viesgetinte en viesbruine halal lintwormpjes met hoofddoekjes op de straten, prive peeshokjes en bordelen gaan versieren, bloot op hun rug met de benen richting Mekka en New Delhi.'
Ter besluit jankt Wieroe mauwend en klagend de INNIG GEMIAAUWDE WENS VOOR 2015:
'STOP DE INVASIE VAN HALAL LINT-BLAASWORMPJES MET HET BESTE GIFGAS UIT AUSCHWITZ'.