Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
Ik mag dit niet zeggen maar ik heb deze tijd van het jaar soms echt zin om m'n zus iets aan te doen, en zo m'n moeder te raken vermits ze het chouchouke is en ze kerstmis zonder me zullen vieren ...
Yep 't is niet mooi I know ... ik stel me de vraag: "hebben jullie soms ook van zo'n gedachten?" ik denk dan aan de familiedrama's van op het nieuws enzo .. er gebeuren er altijd wel zo tijdens de kerstperiode ... zo van: "vrouw slaat man dood na hevige ruzie, of man steekt kinderen dood en pleegt zelfmoord" ... niet dat ik in het nieuws wil komen, 'k zal er alles aan doen om niet toe te geven aan hun gemene spelletjes!!   
|
Als ge een familiedrama wilt, doe het dan goed. Het moet niet op TV komen, het moet op YouTube komen en viral gaan.
Een moeder in Groot-Brittannië stak haar baby in de microwave en zette hem 6 minuten op 1000 watt, crisp en grill. "I tried unfreeze, but it didn't cook fast enough", voegde ze eraan toe.
Familiedrama's moeten humoristisch blijven.
Heeft uw zus een ruime vulva? Ge kunt beginnen denken aan dood door paardenlul ofzo. Raad vragen aan Demper. De "death by horsecock" video heeft al tientallen miljoenen views gehad. Niet dat de eigenaar er iets aan heeft gehad, maar toch.