De fabrikant heeft mij in een soortgelijk geval laten weten dat de klant altijd eerst de handleiding van de aangekochte kip moet doornemen, en zich online moet registreren voordat de garantie actief kan worden. Verder moet de klant die meent klachten te hebben steeds de kip in de originele verpakking terugbrengen, samen met een kopie van het kasticket.
Vervolgens zal de fabrikant de kip grondig nakijken, en binnen een redelijke termijn (max 4 weken) de klant schriftelijk inlichten of binnen de voorwaarden van de garantie de aanspraak terecht is. In gebeurlijk geval mag de klant dan een nieuwe kip (gratis) afhalen in het centrale depot van de producent, tegen ondertekening van kwijting.
Verder is er geen schadeloosstelling voor gebruiksderving van de kip voorzien, en kan de producent niet instaan voor immateriële gevolgschade van het tijdelijk ontbreken van de kip.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
|
|