Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper
Het is mijn buurvrouw die onze seksuele relatie in gang heeft gezet.
|
Lees: "Ik was te bang om het haar voor te stellen."
Citaat:
Ze is bij haar man voor het geld maar hij heeft een kleine lul.
|
Lees: "Buurvrouw heeft ervaring. Ze weet dat ze een jonge student niet moet intimideren, maar hem integendeel moet op zijn gemak stellen en doen geloven dat zijn gereedschap ok is, kwestie van zijn faalangst niet aan te wakkeren."
Citaat:
Ik moet dus geregeld met mijn buffelworst haar zilte grot gaan leegboren.
|
Lees: "Eindelijk heb ik nu ook af en toe sex. 't Is wel met een nymphomane die niet al te nauw kijkt, maar de tendinitis in mijn elleboog betert"
Citaat:
Het begon allemaal met een panne van den elentriek bij haar thuis.
|
Lees: "Buurvrouw zag dat ik een beetje beschaamd was, en daarom heeft ze het licht uitgedaan voor de eerste keer."
Citaat:
En opeens zat mijn penis in haar bek.
|
Lees: "Buurvrouw sloeg een washandje met warm water in mijn kruis, om me wat op te frissen"
Citaat:
Het ging bijzonder snel, een beetje zoals bij een ongeval.
|
Lees: "Voor mijn dingetje proper was, schoot ik al in het washandje."
Citaat:
Nu loos ik geregeld mijn zaad in haar mond.
|
Lees: "Buurvrouw probeert mij van mijn ejaculatio praecox af te helpen. Een washandje is rap uitgespoeld."
Citaat:
Als haar man thuiskomt van zijn werk, geeft ze hem een kus op de mond.
|
Lees: "Als buurvrouws man thuiskomt, warmt ze hem al op voor een potje échte sex onder volwassenen"
Citaat:
Ik zit ook met mijn bloot gat op zijn hoofdkussen terwijl ze me pijpt.
|
Lees: "Ik had een 'ongelukje' van schrik toen ik dacht dat buurman binnen kwam en kreeg van buurvrouws' man een nieuwe slip aan. De remsporen in mijn slip werden vakkundig weggewassen met Dash."
Citaat:
Niet alle vrouwen zijn zo.
|
Lees: "Sommige buurvrouwen hebben geen pedagogisch ambities met vlugge komertjes. Ik ben mijn buurvrouw eeuwig dankbaar"
Citaat:
Het is een kleine 97,9% die scheefpoept als de beesten.
|
Lees:" Een vrouw met gezonde appetijt en die échte sex verlangt, boezemt mij angst in".
Citaat:
Het is niet mijn bedoeling om vrouwen zwart te maken of te diaboliseren.
De waarheid: dat is voor mij van tel.
|
Lees: "Ik ben in de grond een brave jongen, en als er een meisje van dit forum eens wil daten, dan hoeft ze het maar te zeggen. Ik betaal alles."