Los bericht bekijken
Oud 11 december 2014, 09:20   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat een ontgoocheling... Dat mens dat nog maar pas aan de macht is, na al de stoere praat van haar partij, durft het nog niet eens aan om religieuze shit te verbieden in openbare functies. Te laf om beslissingen te nemen, het gansje 'heeft alle vertrouwen in de directies om de neutraliteit te garanderen'.

Vertaal dit vrij als : ik ben wel jullie voogdijminister, maar go fuck yourselves voor de rest.

Klotewijf. Wedde van +20.000 euro per maand opstrijken en voor de rest met haar preut zitten spelen . "kracht van de verandering ", mijn kloten ja.
Ze zou beter terug brood gaan verkopen in de Delhaize zoals in het succesvolste deel van haar loopbaan.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20141210_01422501
Dat zat er al wel een beetje aan te komen niet?

Wat doen partijen voor verkiezingen, 'mooie' sprookjes vertellen (die van Grimm waren beter, ook die van Moeder de Gans zijn beter) en blijven vertellen of zou het 'Het syndroom van Münchhausen syndroom' zijn?

En wie trapt daar al jaar en dag in, het kiesvee.

Zou het gezegde: Blaffende honden bijten niet van toepassing zijn op de meeste Politici?

Zo zie je maar weer ...