Los bericht bekijken
Oud 12 december 2014, 10:02   #2
Athelas
Minister

Standaard

Tegen en voor is in dit geval nogal zwart-wit. Ik ben niet per se voor deze regering maar wel resoluut tegen een regering waar partijen inzitten die meer willen herverdelen zoals de PS, Groen, SP.A en PVDA. Ik neem nu voor het gemak de Vlaamse en Federale regering samen.

Aan de andere kant zou dit mijn droomregering moeten zijn maar vind ik dat de NVA zijn stempel niet genoeg heeft kunnen drukken. Het gratis verhaal valt weg, we krijgen een indexsprong maar echte verandering noem ik dat nu ook weer niet. Eerder een terug naar af. Als langs de andere kant er meer lasten bijkomen, dan had ik daar graag voor in ruil gezien dat diensten efficiënter en beter werden. Ofdat dit gebeurt, dat valt nog af te wachten. Normaal zitten mijn vader en ik nogal op dezelfde lijn politiek gezien. Mijn conclusie is dat deze regering te verkiezen valt, maar ze ook geen mirakels ten toon spreidt. We betalen nog altijd immens veel belastingen en er loopt nog steeds vanalles mis in België. De maatregels van deze regering zijn too little too late maar ik heb itt de regering Di Rupo niet de indruk dat de zaken die ik extra dien te betalen unfair zijn.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden