Los bericht bekijken
Oud 13 december 2014, 19:04   #11
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Een naiever en dommer antwoord dan een "Het Oosten" antwoord zoals dit hier is onmogelijk. in feite ben jij met je Oosterse/Arabische multikul mentaliteit toch ook maar aan het parasiteren op onze kop. Moesten er niet zoveel rode ratten lekker inzien dat ze aan jullie soort nog wat geld kan verdienen vooraleer jullie elkaar ook hier beginnen vermoorden, lag je al lang met klikken en klakken buiten richting een of ander zandbakland.

De oorlog voorbij ? Maar man: in heel Europa, misschien wel af en toe met vallen en opstaan is de rechtse beweging pas goed begonnen. Trouwens jullie soort noemt NVA toch al rechts ? VB is gewoon wat rechtser. De oorlog is maar pas begonnen. Er komt een dag dat je dat in de woestijn zal kunnen brullen dat de oorlog voorbij is, en je zal het allemaal aan jezelf te wijten hebben gehad.

Als jullie soort een NVA al rechts vind terwijl ik die gewoon links vind, is dat voor mij al een aanwijzing dat de schrik er goed inzit. Jouw soort komt nooit meer aan de top in een regering. Amen en uit.

Doe maar voort beste Oosterling. Hoe sneller je je eigen ondergang bewerkstelligt, hoe beter. Een trap onder je domme kont kan je van mij nog krijgen, medelijden niet.
Er komt zelfs een dag dat we er niet meer zullen zijn.

Met zo'n uitspraken zou ik toch wat voorzichtiger zijn ...Sarkozy beweerde dat ook ....en ongelofelijk maar waar

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 december 2014 om 19:07.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden