Los bericht bekijken
Oud 13 december 2014, 20:56   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als de gevangenissen volgens u luxe-hotels zijn, lijkt u toch te insinueren met uw beelekens, gaat u er dan bij wijze van experiment zelf eens een tijdje zitten !
Nee dank u, ik weet mij nog steeds te gedragen in deze maatschappij. (en iedereen weet wel dat het geen luxe hotels zijn maar ... )

Citaat:
U beseft blijkbaar niet wat het gegeven 'vrijheidsberoving' met een mens doet.
Ik besef dat zeker maar is dat niet hun eigen schuld Zie dat je daar niet geraakt, case closed. (ok het is cliché: Eigen schuld, dikke bult)

Het ging er mij maar om dat ik van mening ben dat men tegenwoordig veel meer om gevangenen geeft dan om die mensen die zich goed weten te gedragen in onze maatschappij.

Citaat:
Ik geef gerust toe dat er te veel onrechtvaardige excessen in onze maatschappij zijn, gaande van bewezen verdachten die los lopen en onbegeleide gestoorden die geweld op onschuldigen plegen, maar statistisch gezien blijven dit wel grote uitzonderingen. Erg voor de mogelijke slachtoffers, maar in het geheel maakt dat maar een klein percentage uit, zelfs in de meest efficiënte en repressieve rechtstaat valt dit nauwelijks te vermijden.
Ik vind dat het de laatste jaren zwaar in stijgende lijn aan het gaan is en wat doet men eraan, niets, niets, niets, niets ...

Citaat:
Erg voor de mogelijke slachtoffers
Die mensen die na alle leed en kommer, verdriet en leed meestal nog maar eens een slag in het gezicht mogen incasseren na bepaalde uitspraken van sommige rechtbanken.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 december 2014 om 20:58.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden