Stakers eerst ontslaan om schade te herstellen
Mensen, ik vind het er sterk over dat er genoeg werkwillenden niet aan de bak geraken en genoeg gedemotiveerden vandaag het land maar plat leggen.
Dat kost de economie miljoenen. Ik raad de getroffen bazen aan om alle stakers te registreren en al hun werk onder de loep te nemen en ze af te danken, als ze mensen moeten ontslaan wegens de schade die de staking teweeg bracht.
Waarom? Wel, ik ben het als langdurig werkloze beu dat ik niet aan de bak kom en wil gerust bazen overtuigen dat ik financieel nog voordelen voor hen kan opleveren, als ze mij in dienst nemen en dat al die klaagzangers die de nodige kosten meebrengen, eens vervangen mogen worden, door mensen die anders niet aan de bak komen.
Je mag officieel niemand ontslaan omdat die staakt, maar je kan altijd creatief met een C4 omspringen. Moest ik bedrijfsleider zijn, ik zou stakers ontslaan, want dat zijn onwerkwilligen.
Ze willen meer loon en minder werken en ga zo verder, terwijl er mensen zijn, die al blij zouden zijn, moesten ze een job hebben. Willen we terug concurrentieel zijn, mogen we eens de zaken herbekijken.
Misschien leren de stakers zo eens de andere kant van de tafel kennen en zelf werkloos worden en terug moeten solliciteren, het deksel op de neus krijgen en ga zo verder ... eens zien of ze dan nog gaan klagen omdat ze 5 minuten minder koffiepauze krijgen.
Sorry, maar ze zijn nu miljoenen onschuldige slachtoffers aan het maken en geen belangen aan het verdedigen. Ik zou als regering ook niet toegeven aan mensen die onze economie kapot maken.
|