Los bericht bekijken
Oud 15 december 2014, 16:40   #47
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Ouderen zijn gedemotiveerd. Als je een oudere naast een schoolverlater zet, zie je dadelijk dat die oudere er de kantjes afrijdt.
Ze denken dat ze recht hebben op minder hard werken omdat ze ouder zijn. Gewoon belachelijk.

En zieken? Hoeveel van die profiteurs zijn "depressief"? Gewoon lui, ja.
En als je chronisch ziek bent, dan moet je familie maar bijleggen. En als die dat niet doen? Tja...

Als je werk wil, moet je als alleenstaande moeder er ook maar voor zorgen dat je kind naar de opvang kan.
Steeds maar weer naar huis moeten "omdat de kleine ziek is"... DAT is er gewoon over.

Vrouwen die solliciteren en 7 maanden later al zwanger zijn. DAT is gewoon profiteren.

Moest er een flexibel ontslagrecht zijn, dan zou dat allemaal niet voorkomen. Dan zou een werknemer wel doen waarvoor hij of zij enkel dient: Voor zijn/haar werk uit te voeren.
Blijkbaar werkt er op jouw bedrijf een equipe oude krokodillen, maar mijn ervaring is dat ouderen niet altijd gedemotiveerd zijn, dus trek die lijn niet door naar iedereen. Ik heb altijd goed overeen gekomen met mijn oudere collega's die sterk gemotiveerd waren om hun ervaring te delen.

Die schoolverlaters anderzijds, die dachten dat ze het warm water uitgevonden hadden omdat ze hun diploma hadden ... Och ja, die draaiden wel bij.

Als je een jonge vrouw aanneemt, loop je het risico dat die zwanger geraakt. De vraag is of dat altijd gepland is.

Ik trek daar geen conclusies over.