Los bericht bekijken
Oud 15 december 2014, 17:57   #168
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hades Bekijk bericht
maar u bent tot niets verplicht, ik zeg u enkel dat als u wou gaan werken u kon gaan werken, blijkbaar is de werkwilligheid bij u dan toch niet zo groot.

En dat tweede punt, ik kan het niet verhelpen dat u bang bent om over straat te lopen, beste voor u is dus inderdaad dat u bij valavond rustig binnen blijft maar vanaf u buiten komt loopt u altijd een risico natuurlijk of er nu een verhoogd risico is tijdens een stakingsdag... ik weet het niet.... voorlopig heb ik nog nergens gehoord dat ze de gewonden aan het aanvoeren zijn in het ziekenhuis dus denk dat het nog meevalt. maar als ik u toch enigszins gerust kan stellen, als iemand u tijdens een stakingsdag een muil op uw gezicht verkoopt is die man nog steeds even strafbaar als op een niet stakingsdag.
Waarom zou ik het risico op materiële schade nemen als ik kan thuisblijven ? Ik heb nog congé genoeg, hoor. En voor de rest.....een vakbonder die gestraft wordt voor duwen en trekken of erger ? ALs 't tegen de flikken zelf is, misschien, ja...... Het trollen gaat je goed af, doe zo voort