Los bericht bekijken
Oud 3 november 2004, 09:42   #162
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Melf
Klopt, en dat zullen we doen maar ik merk wel dat je continu op ons schiet en "dit kan niet" en "daar klopt het niet" en ...
Erg hee?
Een ongecensureerd forum waar ook kritiek op partijen en hun beleid mag gepost worden.

Citaat:
Als ik u dan vraag om eens te helpen, nl. niet zeggen waarom we het slecht doen volgens u maar hoe het volgens u wel juist zou zijn en hoe jij denkt die problemen ten gronde op te lossen reageer je daar niet op.
Mijn oplossing gaf ik reeds meermaals aan.
Misschien las je erover omdat ze niet echt politiek correct is?

Citaat:
Ik ben daar wel nieuwsgierig achter. Stel jij kon beslissen hoe het werd opgelost; zou je BHV splitsen ? of zie jij een andere oplossing ? en welke dan ?Licht u briljante plannen eens toe aub.
Uiteraard zou ik B-H-V splitsen.
De situatie ginds geeft aanleiding tot rechtsongelijkheid.

Liefst vanal zag ik België als één grote 'B-H-V kieskring', waar iedereen overal kon opkomen ongeacht zijn taalregime.
Aan de kiezer om te beslissen welke zijn afgevaardigden behoren te zijn.
Als deze unitaire utopie jullie niet zint, dan behoort simpelweg de grondwet nageleefd te worden.
De wijze waarop werd voor de verkiezingen luidkeels uitgeschruweld door de N-VA:
  • onverwijld
  • zonder prijs
  • vijf minuutjes parlementair werk
  • nog voor we in een regering stappen
Erna werd de oplossing door het Vlaamsblok in jullie schoot geworpen.
  • hoogdringend
  • zonder prijs
  • jullie eigen voorstel
  • unaniem
Niemand zou erover vallen dat jullie 'alvorens' een beetje populistisch-opportunistische stoere verkiezingspraat was.
Het voorstel had dan wel reeds door het parlement kunnen zijn, maar omwille van politiek correcte koudwatervrees lieten jullie de occasie schieten.
Ofwel zijn er verborgen agenda's............