Los bericht bekijken
Oud 17 december 2014, 16:25   #15
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Denkt u dat niet vanwege:

1. Het feit dat u overtuigd anti-Israël bent?...
Ik ben niet anti Israel. Uw taktiek is blijkbaar: aanval is de beste verdediging. Ik had kritiek op propaganda, niet op Israel.

Citaat:
2. Het feit dat u vindt dat de enigen die ondersteuning verdienen de Palestijnen zijn?...
Waar zeg ik dat????? U hebt een geweldige verbeelding!
Ik heb hier nooit een propaganda thread gestart voor Palestijnen. Niet omdat ik een grote liefde heb voor Palestijnen, maar omdat ik een HEKEL heb aan propaganda, is dat echt niet duidelijk uit wat ik schreef? Lees dus nog eens opnieuw wat ik schrijf.

Citaat:
Overigens, zelfs als één van beide of beide argumenten juist zijn, kan iemand perfect pro-Israël zijn en nobele motieven hebben.
Ik heb nooit gesteld dat iemand die pro Israel niet nobel kan zijn. Ik heb wel gesteld dat iemand die hier propaganda verspreid niet nobel is.

Citaat:
Het is niet omdat u anti-Israël bent (wat uw goede recht is), dat mensen die iets pro-Israël willen organiseren zielig zijn, als ze menen dat ze nobel zijn. Zwakke en emotionele argumentatie...
Ik ben niet anti Israel . Maar als u blijft aandringen wil ik het wel worden, hoor.

Nog een goede raad. Als u reageert op een post, gelieve die goed te lezen. En iemand iets in de mond leggen wat hij niet gezegd heeft is stout. Dus ga nu in de hoek staan! Minstens een half uur.
geertvdb is offline