Los bericht bekijken
Oud 3 november 2004, 12:36   #8
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Het nepschuldgevoel is nu iets wat ik ook bepaald misplaatst vind, tevens een bewijs dat velen er niet mee inzitten automatisch op de huidskleur af te gaan en te doen alsof men als blanke zich gedeisd moet houden en dat men bij andersgekleurden her en der toch wat door de vingers ziet.
Respect uit de extreemst-linkse vleugel voor Abou Jahjah is onstaan omwille van dezelfde reden, nl. het geforceerd gevoel dat we moeten aantonen dat een allochtoon het óók ver kan schoppen. Veel linksgeoriënteerden moeten leren inzien, dat als ze rassendenken willen veroordelen, ze vooral ook zelfrespect moeten kennen en niet op die blanke man z'n hielen blijven staan.

In Afrikaanse landen, waar men verkrachten van vrouwen en jonge meisjes als oorlogswapen zien, bestaan tot mijn spijt gevallen van pedofillie die men geheimhoudt net zoals men doet bij uitgehuwelijkte moslim- of zigeunermeisjes die op hun huwelijksnacht als het ware zelf ook verkracht worden.

Ik zal de vraag anders stellen. Hoeveel blanke bezoekers hier hebben last van erotische frustraties jegens onschuldige onontwikkelde kindjes? Ik hoop van harte dat dát een kleine minderheid betreft. Pedofillie bestaat enkel als men het bestaan ervan erkent en als men het (hopelijk) ook tracht te bestrijden met de mogelijke middelen.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 november 2004 om 12:56.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden