Los bericht bekijken
Oud 26 december 2014, 14:00   #5
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.078
Standaard

Ik kan niet nalaten te wijzen op de perfide rol die West-Europa,ook Belgie,speelt door,in naam van de vrijheid van meningsuiting en democratie,een grote horde onaangepasten(onaangepast zelfs in het Midden-Oosten!!!!!) tot volwassenheid te laten opkweken en vervolgens los te laten op de wereld....

Ik zal,niet voor de eerste keer,beweren dat zelfs het Vlaams Blok,in zijn "zwartste" periode van 20 jaar geleden,niet zou hebben DURVEN suggereren dat als gevolg van de toenmalige "poco-allemaal vriendjes-allemaal welkom-alstublieft hier uw Belgisch paspoort"- politiek van toendertijd we de babies van toen,strijders van nu,in verre landen moeten gaan bombarderen....

De dingen die nu gebeuren,ook aangesticht door onze "landgenoten"....Ik kan het nog steeds niet goed verteren....

Verantwoordelijke politici uit die tijd leven nog en sommigen zijn zelfs nog politiek aktief.....(eentje ervan is zelfs enigszins wereldberoemd wegens zijn openlijk mee aanporren en opstoken "ten voordele" van de vernietiging van Libie,Syrie en Oekraine)

Laatst gewijzigd door kelt : 26 december 2014 om 14:06.
kelt is offline