Discussie: Dubbelnicks
Los bericht bekijken
Oud 26 december 2014, 23:30   #99
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Men heeft geluk hier dat System niet heeft geëist van de moderatie dat,vermits hij permanent geband is, dat dan ook meteen al zijn berichten werden verwijderd. Want verdween meteen ook de meest succesvolle draad ooit op dit forum... Dan zakt deze draad (meer dan 3 miljoen keer aangeklikt) als een pudding in mekaar. (Een Nederlandse journalist getuigt.Vlaanderen en Nederland gaan niet samen).

Dat geluk heeft men hier gehad ja. Knoop dat maar goed in uw oren.

Vooraleer hier misverstanden over ontstaan wens ik een en ander duidelijk te stellen:

-Niemand heeft hier eisen te stellen omtrent wat geplaatst wordt of omtrent wat er verwijderd wordt, en dus zeker niet de mensen die last verkopen door herhaaldelijk het forumreglement te overtreden. Vooral bannelingen gaan hier de dienst niet uitmaken, maar dat is niet echt een probleem: die kunnen hier niet meer posten.
-Nieuwe dubbelnicks die dienen om een ban te omzeilen, worden uiteraard geband, en hun postings worden gewist. Dat laatste lieten we tot nu toe na wanneer het ging om een oude, (te) lang getolereerde dubbelnick. Stilaan streven we ernaar om ook dat verschijnsel in te perken, om dergelijke onverkwikkelijke gevallen in de toekomst te vermijden.

Verder geef ik nog een goede raad mee: wie boter op zijn hoofd heeft, loopt best niet in de zon.
Concreet vertaald naar forumgebruik:
-dubbelnicks blijven best weg van mijn overlastradar.
-ook andere forummisbruikers zoals trollen, flooders, en spammers kunnen zich binnenkort aan verwijdering verwachten, aangezien dat een van de volgende aandachtspunten wordt om het forum weer wat leefbaarder te krijgen en meer te modelleren naar de bedoeling waarvoor het u aangeboden wordt: volwassen, onderbouwde, beargumenteerde, politieke discussie.

Pontifex.
Pontifex is offline