Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an
:-') Man toch.
Leg eens uit waarom de groep mensen die vandaag wonen op het gebied dat administratief omschreven is als 'Vlaanderen' wel een volk zijn (met zelfbeschikkingsrecht) en de groep mensen die vandaag wonen op het gebied dat administratief omschreven is als 'Brussels Hoofdstedelijk Gewest' geen volk zijn en slechts een bevolking (dus zonder zelfbeschikkingsrecht).
|
Luister eens, het is niet dat ik uw poging niet waardeer, het is doorzichtig, maar kom, je probeert. En die neerbuigendheid in uw toon, ik hoor dat al niet meer.
Je hebt zelf je kruisje bij het juiste antwoord gezet, daaraan zien we dat je weet dat enkel volkeren zelfbeschikkingsrecht hebben.
Als de Brusselaars een volk zijn volgens u, dan ligt de bewijslast bij u.
Breng uw zaak wat betreft het wel of niet volk zijn van Brusselaars gerust hier te berde, ik luister en zal de bewijzen die je aanbrengt wikken en wegen.
Want laat me duidelijk zijn over mijn opinie over Brussel, het is een rotte stinkzweer in Vlaanderen, en de enige reden waarom ik Brussel er niet uit wil trappen, als ik het zo plastisch mag zeggen zonder de gemoederen te verhitten, is dat de Walen het willen annexeren als Franstalig lebensraum.
Niks van dus, Brussel is en blijft Vlaamse hoofdstad in Vlaanderen.
Berg uw imperialistische dromen maar op, het zal u veel teleurstelling besparen.