Los bericht bekijken
Oud 30 december 2014, 18:28   #223
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Mensen, even relax nu !

Het debat evolutie VS creatie is blijkbaar een eindeloos discussiepunt !

Ik bedacht me vannacht me een punt waarom die link naar de mens zou geleidt hebben !

Dat punt is, als je de wetenschappelijke benadering doet dat door autopsie van echte gemummificeerde fossielen doet, of met hedendaagse (ge)dode dieren of (ge)dode gemummificeerde mensvormen.

1 Kenmerkende zaak komt terug, de lichaamsbouw van elk apart dier, en die van de mens uiteraard !

Dat is vergelijkend bestudeert, mogelijk is het zo dat dit een misvatting is, de relatie van vergelijkende lichaamsstudie doet niets anders vermoeden dat er een rechtlijnige evolutie gaande was die strekt over miljoenen jaren..terwijl creationisten het over de schepping hebben waarbij ieder dier er plotseling was en zo goed als jaren ongewijzigde uiterlijke als interne kenmerken bleven behouden.

Er veranderde niets aan dat feit van de plotselinge verschijningsvorm van een dier, waarvan in het verleden de klimatologische condities anders waren dan hedendaags...maar de lijn trekken van evolutie van dier tot mens is een schromelijk overdreven denkspoor geweest !

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 30 december 2014 om 18:35.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden