Discussie: U wordt gevolgd!
Los bericht bekijken
Oud 31 december 2014, 14:15   #16
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur
 
plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2013
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Neen. Als je iet of javascript kent, zoek maar eens naar "geolocation javascript". Draai het script en je zal zien dat de plaatsbepaling op enkele meter na pijnlijk juist is. Ook al schakel je het cookie gebruik uit. Je hoeft zelfs geen draadloos toestel te gebruiken.
Bij mij geeft ie weer dat hij geen info kan vinden wanneer ik achter mijn VPN zit. Wanneer ik deze uitschakel, zit hij er zo'n 20 km naast.

Citaat:
De topic is terecht, in die zin dat er best wat vragen worden gesteld. Je kan er best rekening mee houden dat iedere site eigenaar kan weten vanwaar z'n bezoekers komen. Het onderwerp is wel ietwat achterhaald.
Het is erg geworden dat de norm zou zijn dat het normaal is dat iedereen je volgt en als je dat niet wenst, dat je wel iets te verbergen hebt. Zou jij het normaal vinden als tientallen vreemden achter je aan lopen IRL?

Citaat:
Nooit gehoord van "google analytics" ? Geen webmaster die er het belang niet van inziet.
Google analytics staat al jaar en dag in mijn HOSTS file en wordt doorverwezen naar 127.0.0.1, je eigen PC dus. Bovendien heb ik gemerkt dat mijn Ghostery addon ze eruit haalt.
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden