Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2015, 15:43   #110
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Ik heb een hekel aan Dewinter om persoonlijke redenen.
.
Ik heb De Winter ook nooit gelust, maar toch wordt elke dag opnieuw bewezen dat de man in bepaalde opzichten gelijk had.
Door téveel de nadruk te leggen op het vreemdelingenprobleem (niet voor niets het vreemdelingenprobleem genoemd) heeft hij het tegenovergestelde bereikt van wat hij beoogde. Ook d�*t heb ik vaak genoeg laten horen. Wie tegenwoordig nog altijd vrij is van elke vorm van "islamofobie" bezondigt zich aan een nieuw soort negationisme.

Ook wat er gebeurde met Van Hecke en Morel speelt een rol in de apathie die ik voel voor De Winter. En tóch blijf ik erbij dat het cordon sanitaire in hoofdzaak de bedoeling had om het Vlaams-nationalisme te nekken. "Verdeel en heers".

Het vreemdelingenprobleem werd compleet genegeerd door het bestaan van het cs, ja zelfs in de hand gewerkt. Het is misschien zelfs de belangrijkste oorzaak van de uit de hand gelopen radicalisatie van islamjongeren. Ze zijn véél te lang de hand boven het hoofd gehouden. Niet zij werden aangekeken op hun gedrag maar wij.
Wie zijn kinderen op die manier grootbrengt maakt er crapuul van dat met niets meer tevreden kan gesteld worden.